Więc tak :
1.sugeruję przede wszystkim dać infinite round time albo wynegować efekty sudden death - nie może być tak, że uszkodzony przeciwnik będzie uciekał i czekał na apokalipsę.
2.Weapon crate prop 100% Utility prob 10 % , Sheep Heaven enabled - dzięki temu wykorzystanie terenu będzie istotne. Niestety nie da się ustawić, żeby Sheepy wypadały z krat w konkretną stronę.
3. Blood enabled - no nie bądźmy pizdami
4. Dla ścisłości ja tak balansuje bronie: wszystkie na 3 gwiazdki ( nie wiem ile to procent, baza ma brać 45 hp ) , z wyjątkiem : kret, mortar na 5 gwiazdek ; petrol, mina - 1 gwiazdka.
5. Kamikaze : 0 !! To mocna broń, dobrze wykorzystana zabiera 90.
6. Prawdopodobieństwo poszczególnych broni - wszystkie na 100%. I tak nie mogą spaść pudła z bronią, którą mają wszyscy wymaksowaną ( poza crate shower ), a dzięki temu jest wyższe prawdopodobieństwo na broń specjalną.
7. Fast Walk - infinite
Poza tym, zawsze gramy na zasady niepisane :
- nie używamy liny, supersheepa, pigeona ani jet packa, nawet jak spadną w pudle. ( problem z Sheep Heaven jest taki, że ustawia za dużo sheepów w pudłach ) Nalotom też jestem niechętny
- Kiedy ktoś nie może oddać strzału ( np na klifie przy złym wietrze ) - obowiązkowo tepuje się na miejsce, skądw danej turze mógłby oddać strzał. Odpowiednio zakaz teleportowania się w pozycję, z której w danej chwili nie można wykonać strzału - prewencja kampienia się.
- zakaz atakowania gracza, którego zsumowany pasek HP jest mniejszy od połowy twojego ( w przypadku graczy na kilku )
- EDIT : każdy worm musi mieć na końcu nicku nr porządkowy odpowiadający jego kolejności
Oszczędze co bardziej skomplikowanych zasad