18-02-2021, 14:55
Uwaga
Sny, które opisuję, nie zawsze odpowiadają 1:1 do tego, co faktycznie w nich przeżyłem. Staram się opisywać je w miarę rzetelnie, ale czasem lubię coś lekko podkoloryzować albo nadać temu głębszy/dodatkowy sens. Cenię sobie przede wszystkim sny przekazujące jakąś inspirację, a przy tych często ciężko mi się ograniczyć do suchego, dokładnego opisu.
Geneza nazwy
.bz2 to rozszerzenie plików, które zostały skompresowane za pomocą bzip2 - jednego z otwartoźródłowych programów do kompresji plików. Z drugiej strony .tar to rozszerzenie archiwum - pliki/foldery spakowane do pojedynczego pliku. Łączac oba otrzymujemy skompresowane archiwum z plikami, podobnie do .zip, jednak tradycyjnie na Linuxie te dwie czynności (archiwizacja i kompresja) są od siebie oddzielone.
"bz" to rownież moje inicjały, a "2" może sugerować drugą wersję mojego dziennika snów.
Dzisiaj inspirujący sen z gatunku futurystycznych wizji swojej okolicy. Pisane przy Extra Terra - Cyberpunk Breathtaking mix.
Na przestrzeni lat dworzec w Warszawie został przebudowany do tego stopnia, że wykształciło się tam osobne, niezależne podziemne miasto. Całość była ukryta pod budynkiem samego dworca i prawdopodobnie też pod pozostałą, istniejącą już podziemną infrastrukturą.
Pojawiła się hala wielkości tej głównej, naziemnej wraz z dodatkowymi peronami oraz masą sklepów i usług rozmieszczonych na różnych poziomach. Poziomów było 2-3, wszystkie odkryte, umieszczone na kolejnych stopniach aż po sufit. Łączyły je klasyczne lub ruchome schody.
Pod halą znajdowały się moduły mieszkalne - korytarze pełne białych drzwi, trochę jak do kajut na statkach. Mieszkania były małe, na pierwszy rzut oka wydawały się jedynie składać z pojedynczego pokoju z paroma meblami. Ogółem, sprawiały wrażenie zwykłego hotelu - miejsca do chwilowego odpoczynku, podczas gdy większość życia rozgrywała się w podziemnej hali lub na powierzchni.
Całość była klimatyzowana tak jak oryginał. Był tutaj również sztuczny cykl dnia i nocy symulowany przez zmianę natężenia lamp przy suficie. I pomimo tej nowoczesnej aranżacji, wszystko przykrywał zwykły, ciemnoszarawy beton, któremu towarzyszyły nieznaczne przebicia, nie wychodzące jednak poza spektrum szarości.
Geneza nazwy
.bz2 to rozszerzenie plików, które zostały skompresowane za pomocą bzip2 - jednego z otwartoźródłowych programów do kompresji plików. Z drugiej strony .tar to rozszerzenie archiwum - pliki/foldery spakowane do pojedynczego pliku. Łączac oba otrzymujemy skompresowane archiwum z plikami, podobnie do .zip, jednak tradycyjnie na Linuxie te dwie czynności (archiwizacja i kompresja) są od siebie oddzielone.
"bz" to rownież moje inicjały, a "2" może sugerować drugą wersję mojego dziennika snów.
Dzisiaj inspirujący sen z gatunku futurystycznych wizji swojej okolicy. Pisane przy Extra Terra - Cyberpunk Breathtaking mix.
Na przestrzeni lat dworzec w Warszawie został przebudowany do tego stopnia, że wykształciło się tam osobne, niezależne podziemne miasto. Całość była ukryta pod budynkiem samego dworca i prawdopodobnie też pod pozostałą, istniejącą już podziemną infrastrukturą.
Pojawiła się hala wielkości tej głównej, naziemnej wraz z dodatkowymi peronami oraz masą sklepów i usług rozmieszczonych na różnych poziomach. Poziomów było 2-3, wszystkie odkryte, umieszczone na kolejnych stopniach aż po sufit. Łączyły je klasyczne lub ruchome schody.
Pod halą znajdowały się moduły mieszkalne - korytarze pełne białych drzwi, trochę jak do kajut na statkach. Mieszkania były małe, na pierwszy rzut oka wydawały się jedynie składać z pojedynczego pokoju z paroma meblami. Ogółem, sprawiały wrażenie zwykłego hotelu - miejsca do chwilowego odpoczynku, podczas gdy większość życia rozgrywała się w podziemnej hali lub na powierzchni.
Całość była klimatyzowana tak jak oryginał. Był tutaj również sztuczny cykl dnia i nocy symulowany przez zmianę natężenia lamp przy suficie. I pomimo tej nowoczesnej aranżacji, wszystko przykrywał zwykły, ciemnoszarawy beton, któremu towarzyszyły nieznaczne przebicia, nie wychodzące jednak poza spektrum szarości.
cosmic.checkReality();