Udany WILD bez WBTB - pytanie
#1
Hej! Dzisiaj w nocy udało mi się osiągnąć świadomy sen (jak domniemam poprzez technikę WILD) bez stosowania WBTB. Zaczynając od początku: dosyć szybko zapadam w sen gdy leżę na prawym boku, gdy jednak leżę na lewym to ciężko jest mi zasnąć i finalnie i tak przewracam się na prawy i zasypiam na nim. Dzień przed nocą w której osiągnęłam LD gdy leżałam właśnie na lewym boku i próbowałam zasnąć nagle zaczęły jakby wyobrażać mi się w głowie jakieś sceny, obrazy (ale jakby nie widziałam ich przed oczami, były to takie bardziej spontaniczny myśli których nie kontrolowałam). Leżałam w bezruchu mimo to nie czułam żadnych oznak zbliżającego się paraliżu. W pewnym momencie po tych scenach poczułam uczucie jakbym miała zaraz „wejść” w sen, jakby rzeczywistość się jakoś zmieniała. Niestety wtedy to się nie udało i w trakcie tego „wchodzenia” do snu cofnęło mnie i czułam że te proces wejścia już minął. Nie powtarzałam tego wtedy i poszłam normalnie spać. 

Następnego dnia czyli wczoraj znowu leżąc na lewym boku doświadczyłam tego samego napływu losowych, niezależnych ode mnie, myśli do mojej głowy. Tym razem jednak gdy znowu poczułam że opuszczam świat na jawie, proces ten się nie przerwał, aż nagle coś się zmieniło. Wciąż byłam w moim pokoju, leżałam w moim łóżku ze zgaszonym świetle. Wszystko było takie jak przed zaśnięciem. Pełna nadziei zrobiłam test rzeczywistości i bum! mogę oddychać przez zatkany nos! Wstałam od razu i chciałam żeby zapaliło się światło. Udało mi się to zrobić z lekkim trudem, więc wydaje mi się, że mimo OGROOOMNEJ świadomości snu, moja kontrola nie szła już tak łatwo. Chwile później nagle płynnie wywaliło mnie z tego snu, a ja znowu poczułam że wróciłam na jawę i wciąż leżę w swoim łóżku.

Pytanie więc jak wzmocnić kontrolę nad snem, jak mogę polepszyć jego jakość oraz co zdobić, jak zapobiec tym przedwczesnym końcom LD?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#2
Brawo gratulacje ! :)

Czy słabą kontrolę rozumiesz jako czynnik słabej jakości snu ? Nie jest to związane z jakością. Im wyższa świadomość snu tym trudniej go kontrolować. Mimo to zawsze bardziej opłaca się być wysoko świadomym i nauczyć się tej kontroli na własnych błędach.

Co do kwestii jakości zmysłowej i czasu trwania LD to muszę Cię zmartwić - do usprawniania tych głównie służy WBTB :). Da się jakoś zrobić WILDa w godzinach wieczornych, z tym że właśnie będzie trwał parę sekund i się rozpływał od startu. WBTB pozwala na stworzenie niewielkiego deficytu snu REM, który wydłuża i pogłębia następową fazę pomimo wysokiej świadomości śniącego. Bez deficytu "obudzone" sfery mózgu będą szybko propagować na okoliczne sfery, aż obudzą cały organizm. Jest możliwość pozostania w świadomym śnie dłużej po wieczornym WILD, ale to wymaga niesamowitej umiejętności utrzymywania aparatu uwagi w takim samym stanie jak WILD przez długi czas. ( czyli wyobraź sobie, że przez cały sen musiałabyś być w tym stanie silnego uczucia opuszczania świata ).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pierwsza próba WBTB+WILD Pingwin 1 248 06-02-2021, 18:14
Ostatni post: Atalanta
  Pytanie Jestem Kiler 1 387 19-11-2020, 15:42
Ostatni post: Slavia
  Pytanie o WILD, paraliż i ogólną pomoc piroon 1 363 22-10-2020, 11:09
Ostatni post: incestus
  Pytanie Silvervii 2 334 26-08-2020, 16:52
Ostatni post: incestus
  Głupie pytanie Nocny Harry 1 300 29-05-2020, 07:21
Ostatni post: Atalanta

Skocz do:

UA-88656808-1