Nowy, spragniony czegoś niesamowitego ^^
#1
Witam.
Mam na imię Maciej. Mam 14 lat.
Kiedyś (2,3 lata temu) natknąłem się na frazę 'świadome sny'. Zainspirowało mnie to tak bardzo, że zapragnąłem tego... ale zazwyczaj twierdziłem, że to zbyt czasochłonne, trudne, niemożliwe, nigdy się nie uda...
Kiedyś, jakieś pół roku temu jakoś mnie tak natchnęło i wziąłem się za siebie, dużo czytałem o LD i wgl... technik niestety żadnych nie wykonywałem, i śniło mi się o LD. W sensie miałem sen, że przeglądam internet i tam coś pisze o LD i że chcę to mieć, ale tak nigdy nic... :P

Teraz postanowiłem robić TR.
Nie jestem w tym doświadczony, dlatego będę was zasypywał wieloma pytaniami, ale... zależy mi na LD. Lepsze niż normalny sen ^_^. Jak tylko sobie pomyślę, że już za tydzień - dwa bd mieć pierwszy LD, to po prostu.. aż mnie ciarki przechodzą :D.
nawet jakby miało mnie wywalić za pierwszym razem (a tak na pewno będzie) to i tak nawet te 10 sekund chcę mieć świadomy sen, odczuć to na własnej skórze...

Najbardziej rajcuje mnie nurkowanie pod wodą, spotkanie sławnej osoby (w moim przypadku będzie to britney spears, aguilera, gaga, jackson i madonna =) ), znęcanie się nad wrogami ze szkoły (gimazjum - stwierdzam, że tam wszyscy jeszcze 'nie dorośli' ^^) i spojrzenie w niebo. Najbardziej chyba to ostatnie. Wszyscy tak mówią 'wrażenia niesamowite' itp.. :P boże... aby się udało :D

Dlatego jestem tu z wami, aby z waszą pomocą udało mi się osiągnąć LD, długie a nawet te krótkie :).

mam nadzieję, że razem z wami jeszcze przed mikołajkami uda mi się!
Trzymajcie kciuki i pomagajcie! :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#2
Heheh xd Miło Cię poznać xD i życzę powodzenia. Mam nadzieję, że znajdziesz tu pomoc której oczekujesz. :D
nothing is everything
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#3
Witaj .....
Opowiesz nam może o jakiś zainteresowaniach ogólnych (muzyka, sport itp)
Męczyć kolegów z gimnazjum ...... hmmmm ..... wiesz - czasem to, że ich ignorujesz świadczy o tym że jesteś dorosły, niekoniecznie musisz się znęcać.
Coż .... wrażenia są fajne, niepowiem .... ale znowu z drugiej strony jeżeli do czegoś "za bardzo" dążysz to może Ci się to nie udać.
Jednak życze Ci sukcesów

Pozdrawiam.
Dominik

Ps. To ty napisałeś do mnie na gg dzisiaj? znaczy ... już wczoraj xD??
Ps2. pomożemy Ci jak najlepiej umiemy :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#4
Gusta muzyczne... no dziewczyny mi mówią, że jestem oryginalny :lol:
Wszyscy dookoła słuchają hip hopu, rapu ale raczej tego tam 'je... policje' itp :S:S

Ja wręcz nienawidzę tego słuchać.
Moje brzmienia mogą wydawać się śmieszne, ale lubię gagę. I britney. To są 'liderki' u mnie =D.

Gaga za te wszystkie dziwactwa ;d ale najbardziej za muzykę.. :) może śpiewać o starych butach, o kałuży albo o sukience czy o rozjechanym kasztanie, ale i tak zrobi fajną muzykę i mi się podoba ;d bo uwagi na słowa nie zwracam (no chyba że śpiewa ciągle o seksie czy tam przeklina to już mniej przepadam ^^)

A britney.. to nie te czasy baby one more time, oops... ;d itp. (chociaż i tak były fajne xD, szczególnie lucky i stronger xD) Ja wolę ją za czasów blackout. Gimme more, piece of me, radar, freakshow, get naked (i got a plan).. no wiecie ;d i uważam, że circus itp. to był niewypał (pół roku nad płytą pracowała, choć teraz już prawie 2 lata pracuje nad czymś, o czym na razie nic nie wiadomo... nikt nie wie czemu, kiedyś dużo mówiła o albumach, choćby miały być za rok, a teraz nic ;D ale dema [fake] 4 są wyjątkowo fajne - kogoś interesują, mogę dać linki ;) )

Wiecie. Jestem ich fanem, ale nie takim mega żeby tam na koncerty jeździć, plakaty zbierać czy tam wszystkie płyty mieć wycinki z gazet itp ;p tylko czekam na każdą płytę, fajne są ;).

Wiem, dużo osób mówi mi to, że mam beznadziejne gusta ;P. Ale wiecie - każdemu coś innego się podoba ;D.
Ale.. nie lubię osób, co mówią że britney nie umie śpiewać. Trudno te osoby przekonać =(, a to smutne... britney to wiecie, lepiej sprzedaje się jej 'słodki głosik' wręcz komputerowy, niż jakby śpiewała jak aguilera.
Dużo jest wycieków w necie piosenek, które nie znalazły się na albumach a śpiewa rewelacyjnie. Szkoda, że od 2002 ją tak odmienili, że wszyscy się śmieją z niej.. w sumie nikt jej się nie dziwi, tak jej ten głos zmieniają, że potem jakby miała śpiewać coś na koncercie live, to... byłoby inaczej niż w piosence (głos). Śpiewała live do 2001, potem... ten głos jej tak odmienili że OMG... :P

no. Koniec o muzyce :D mówiłem, beznadziejne gusta.

Sport... hmm.. nie jestem gruby, jestem chudy :P strasznie chudy ^^
Ale nie zawdzięczam to sportowi. Po prostu... nie lubię sportu xd. Koszykówka i siatkówka + ja = totalna porażka :D. Ewentualnie piłka nożna jeszcze coś tam umiem ;d... nigdy jakoś nie byłem tam za sportem :P.

Raczej w dzieciństwie przyjaźniłem się z dziewczynami niż z chłopakami :P Teraz się to zmieniło, ale te towarzystwo za czasów dziecięcych mnie już na takiego 'wychowało' ;P masakra ^^

No... i... chyba największy mój minus. Śpiew. W dodatku britney i gagi :lol: . I taniec :D. Na żadne tam konkursy nie chodzę, choć planuję, ale... to wszyscy dookoła wiedzą że śpiewam :P. Kiedyś robiłem to nawet publicznie (rok temu?) na placu zabaw z kolegą, który raczej woli śpiewać keshę :P...
Tylko.. najgorsze jest to, że raczej rozwój w polsce (zrobienie kariery itp) w moim przypadku jest nierealne. wiele osób mówi mi, że mam głos podobny do britney i gagi (brzmi to dziwnie, ale jak się wczuję to mam podobny, serio xD).
Jeżeli miałbym być KIMŚ, to byłoby to polączenie... facet + gaga + britney... byłoby to coś niesamowitego. Nie wiem, jakoś mam takie dziwne czasami wyobrażenia, że gdybym był kimś to zmiótłbym dodę i tych innych polaków :P. może bym i wybrnął za granicę, ale... ja po prostu czuję się jak gaga - jestem takim 'odmieńcem'... ona w przeszłości była 'popychadłem' w szkole (akurat to się mnie nie tyczy, ale cała reszta tak :) ) no wiecie, gadali że jest brzydka gruba nikt jej nie lubiał... i teraz jako gwiazda pokazuje, że każdy jest inny.. ja się taki czuję, inny. Taki jak gaga :P. Jakoś mnie nie odpowiada akurat ubiór jak gaga (chociaż mógłbym się poświęcać, ale ograniczając się do dziwnych fryzur i tych okularów, ewentualnie strojów, ale oprócz tej mięsnej kreacji itp xd)..
Co do britney - świetnie tańczyła. Teraz się zatraciła, ale to było coś... ale nie myślcie sobie... że bym tam sukienki ubierał czy coś :D facet, ale styl jak one ;d w sensie w wersji męskiej. Nie wiem, może bym miał krytyków i wielu antyfanów, ale na pewno mniej niż fanów :0.

jakoś.. czuję, że nie chcę być managerem kogoś, czy coś.. czuję, że urodziłem się po to, abym został gwiazdą i pokazać tym z ameryki że polska też jest ważna, na skalę światową.... Ale... dobra koniec tego mojego gadania nudnego ;p

@Jarof: pewnie tak szybko mi się nie uda, za bardzo jestem 'zafascynowany' LD ;p... masz rację.

Co do pisania GG: nie, to nie ja :P.

I dzięki za to, że będziecie mi pomagać, abym osiągnął wymarzony cel :D.

Za dużo napisałem. Wiem.. ale.. jakoś czasem mnie tak poniesie to jak się rozpiszę... xd
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#5
Heh. Wyglądasz na spoko gościa, że tak się wyraże.... Witam Cię :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#6
Heheheh xD Nom troszku się rozpisałeś, ale bardzo pozytywnie i popieram ;)
Zrobisz karierę i będziesz miał LD, zobaczysz :D Tak sie składa, że jestem swieżo po moim pierwszym LD, kiedy byłam już przekonana, iż jestem totalnym beztaleńciem i nigdy mi nie wyjdzie..a jednak ;)

PS. Fajnie, mamy już trzech Maćków na forum :P
"Pomyliłeś niebo z gwiazdami odbitymi nocą na powierzchni stawu"
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#7
Cześć ;)
Muzyka to emocje, każdy szuka w niej czegoś innego.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#8
Friv napisał(a):Gusta muzyczne... no dziewczyny mi mówią, że jestem oryginalny :lol:
Wszyscy dookoła słuchają hip hopu, rapu ale raczej tego tam 'je... policje' itp :S:S

Rap to nie tylko jebać policję, narkotyki, jebać frajerów itd. To nie rap, to jego marna imitacja.

Jak się wie jakiego rapu słuchać naprawdę wiele daje, tak się jakoś przyjęło, że rap to bez sensu gadanie o jebaniu policji - nie jest tak.

Rap dla mnie to mnie to metafory, porównania, to tekst, który trzeba przesłuchać kilka razy i po którymś razie mówisz - "kurde, faktycznie, to prawda". "Dla mnie rap znaczy trochę więcej niż "elo""

Witam, Witam ;)
"Żadna książka nie wyrządziła na świecie tyle zła co Biblia"
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#9
wiem, wiem :P
Tylko... źle to zainterpretowałem :D
U mnie w szkole tylko właśnie słychać 'jebać policję' itp... :(

Od tego to już można zwariować.
Ale moja siostra słucha rapu itp i bez tych policji, przekleństw itp.. :)


Oby udało mi się osiągnąć pierwszy LD w swoim życiu :D
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#10
Witam i życzę powodzenia ;)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowy Użytkownik forum JaISen 4 423 08-12-2018, 23:53
Ostatni post: Onejronauta
  Nie taki nowy... PYTKA 10 3,839 22-01-2016, 18:57
Ostatni post: PYTKA
  Nowy was Witaa :D Wojtex148 13 7,479 18-02-2014, 20:17
Ostatni post: Only JKM

Skocz do:

UA-88656808-1