mały problem
#1
mam mały problem ze snem,  wat
mija dużo czasu zanim zasnę, próbowałem już wszystkiego: mleka, męczenia się 
(biegania przed snem)  grrrr
mam też problemy ze świadomym snem    !Pomocy!  yyyy
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#2
Jak nie umiesz zasnąć, to widocznie nie jesteś senny. Ogranicz korzystanie przed snem z urządzeń typu telefon, telewizor i to w zasadzie wszystko.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#3
Zostaw w spokoju świadomy sen, nie wszystko na raz... Najpierw zacznij pracować nad zasypianiem skoro nie potrafisz. Polecam ci nie używać żadnych urządzeń elektronicznych godzinę przed spaniem i najlepiej zapuścić sobie jakieś ASMR (na youtubie masz tego wiele) lub jakieś relaksacyjne dźwięki, które pomagają zrelaksować ciało i umysł. A najlepiej to idz do jakiegoś specjalisty :) :) :)
Sen jest to skracanie sobie życia w tym celu, aby je wydłużyć.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#4
Najlepiepszym usypiaczem jest mięciusie, komfortowe łóżeczko w które sie kładziesz, od razu relaksujesz i momentalnie zasypiasz. Komfort i relaks to najlepsze usypiacze. Do tego nie myśl za bardzo o problemach i nie angażuj się w myślenie i wszystko powinno być w porządku. Jak jest za ciepło w pokoju (a jest zima to często ludzie hajcują w piecach ile wlezie) to będziesz miał problem ze zaśnięciem. Jak nic nie pomoże to udaj się do lekarza pierwszego kontaktu.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#5
Napij się melisy :) Pamiętaj, porządnie zasłoń okna, aby światło z lamp i samochodów nie wpadało do pokoju (a także z Księżyca, to jest negatywne światło wysyłane przez NightStalkerów, w celu wywołania koszmarów i zapanowania nad twoim sen*ym światem).
We will have wonderful trip...
Everything is going extremely well...
You're the brain and the central nervous system...
High energy protons spilling over into our atmosphere...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#6
Może masz nieregularny tryb snu, jakaś praca zmianowa czy coś ingerującego w zegar biologiczny? A co do zasypiania to spróbuj medytacji i relaksacji przed snem. Uspokój umysł. Ja na przykład jeśli nie byłem senny to puszczałem sobie nagrania w słuchawkach (szum morza, odgłosy burzy- cokolwiek co Cię relaksuje).
Każdy ma takie sny z których nie chce się obudzić !

"Nie sen jest najgorszy, najgorsze jest przebudzenie..."
Julio Cortázar

LD 6

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
#7
https://psychiatria.mp.pl/bezsennosc/696...zdrowy-sen
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post


Skocz do:

UA-88656808-1